Myślicie czasem o życiu? Jaki jest sens życia?

Posted: 2013/01/01 in Moich bliskich, Znalezione w Sieci

“Życie” ma kolegów 
I koleżankę jedną.
Pierwszy kolega
“Los” na imię ma
I czasem kopnie Cię,
Aż wrzaśniesz:Ałł!
Koleżanka
Bardzo urodziwa, Kiedy przechodzi obok
Ty jej nie widzisz,
Dopóki nie krzyknie Ci do ucha:
“Hej! Miłość się nazywam!!”
Drugi z kolei kolega,
“Smutek” się przedstawia,
Gdy za długo z nim przebywasz
“Los” zabiera “Miłość”
I samego Cię zostawia.

 

Życie…brudna,czerni kałużo, 
Już tego za dużo,za wiele.
Trudno czasem powiedzieć:
Tego mi,Życie za dużo,za dużo.
Tak naprawdę tak trudno mówić,
Ale ta część Życia jest nieaktywna.

Wyprzeć mi się chce wszystkiego,ot tak.
Ku Życiu dąże,już od urodzenia.
Ale mi tego za dużo,o wiele za dużo,
Więc nie pozostaje mi nic innego.
Umeram.

 

Gdy urodzisz się jest tak jak w bajce. 
Życie nadal się kręci i kręci,
aż nagle: PI PI kierowcy tiru! ból, zamykasz oczy i koniec.
Skończone.
Wszystko co robiłeś… Koniec. Już nic nie zrobisz.
Teraz to są tylko słowa opisujące życie: narodziny, zabawa, problemy, śmierć.
Nic innego. Tylko to. Tylko to…
Życie nadal się kręci i kręci,
aż nagle: PI PI kierowcy tiru! ból, zamykasz oczy i koniec.
Skończone.
Wszystko co robiłeś… Koniec. Już nic nie zrobisz.
Teraz to są tylko słowa opisujące życie: narodziny, zabawa, problemy, śmierć.
Nic innego. Tylko to. Tylko to…

 

Karuzela

Kręć się szybciej karuzelo którą życiem zwą,ja trzymam się mocno zaciśniętą dłonią swą.Czasem jesteś krótka czasem długa nie powstrzymasz mnie i tak.Czasem jesteś Wolna czasem Szybka ja trzymam się i tak

Leave a Reply

