Smutne wiersze napisałam

Posted: 2013/01/01 in Moje wiersze

Wiem, że jutro w ramionach
Już inną będziesz miał,
Lecz nie zapomnij, że był ktoś,
Kto kochać Ciebie chciał!

Ty nie…, Ty tego nie czujesz…,
Ty z mej miłości śmiejesz się.
Usta Twe inną w tej chwili całują,
Do innej mówisz – Kocham Cię!
Przyjdzie czas, że ją także porzucisz,
Tak jak kiedyś rzuciłeś i mnie!
Przyjdzie chwila, gdy do mnie powrócisz,
Lecz ja powiem – Spóźniłeś się! Nie!

“Kiedy przyjdziesz do Mnie,
Chwycisz mnie za dłonie,
Wtedy czuję siłę,
a me serce płonie,
A gdy cicho odchodzisz,
Już nie czuję tej mocy,
Wtedy proszę o jedno,
Byś powrócił tej nocy…”

Patrzę na pożółkłe fotografie
I uśmiecham się wśród łez,
Dziś już wytłumaczyć nie potrafię,
Czemu mi tak źle bez Ciebie jest.

Stara płyta kręci się i szumi,
Jest pęknięta tak jak serce me,
Serce, co zapomnieć Cię nie umie
I z daleka pożegnanie śle.

Przy kominku mrok zapadł szary jak mgła,
Przy kominku piosenkę starą ktoś gra,
Powracają wspomnienia z dawnych tych dni
Gdy po raz pierwszy kocham cię mówiłaś mi.

Nie całuj gdy nie kochasz,
Nie mów “kocham”, kiedy kłamiesz.
Gdy odejdziesz, ten ktoś szlocha
I nie wiesz, jak mu serce łamiesz.

Żegnaj na zawsze..
Zapomnij co było..
Przepraszam za kłopot,
dziękuje za miłość…

… a dziś sama nie rozumiem jak przez własna dumę
mogłam Ciebie zranić i przepraszam za to że…
za to że kłamałam, za to że krzywdziłam
i dziś już nie ważne że kochałam,
że byłeś dla mnie wszystkim w co wierzyłam…

Patrz… stoję przed Tobą…
nic nie mam za sobą, oprócz
rozwianych marzeń, zapomnianych
wydarzeń, dni spędzonych z
Tobą… pogodzenia z odmową…!

Jeden szybko zapomina…
Innym znacznie trudniej jest….
Jeden życie znów układa…
Inny odebrać je sobie chce…
Jeden żal swój chce wyrzucić…
Inny kryje w sobie go…
Jeden wszystkich oszukuje….
Innego wszyscy oszukują wciąż…
Jeden kłamie mówiąc kocham…
Inny całkiem szczery jest…
Jeden całując nie czuje emocji…
Innego przechodzi gorący dreszcz…
Jeden ucieka bez wyjaśnienia…
Inny przyznaje, że zrobił źle…
Jeden wciąż rani innych uczucia…
A inny? Kochać wiecznie chce….

Mówiłam o Tobie

Mówiłam o Tobie wiatrom
Wzdychały
Mówiłam o Tobie deszczom
Płakały

Mówiłam o Tobie śniegom
Topniały
Mówiłam o Tobie pąkom
Rozkwitały

Mówiłam o Tobie kwiatom
Pachniały
Mówiłam o Tobie listkom
Drżały

Mówiłam o Tobie morzu
Szumiało
Mówiłam o Tobie słońcu
Grzało

Mówiłam o Tobie rozstaniu
Milczało
Mówiłam o Tobie cierpieniu
Bolało

Mówiłam o Tobie wszystkim
Rozumieli
Mówiłam, że Cię kocham
Wiedzieli…

Zapominam o wszystkim
czas jednak goi rany
lecz cóż ma człowiek począć
gdy jest wciąż zakochany

Leave a Reply

